Blog

Als ondernemer of marketing manager wil je delegeren, maar wel pas nadat je overtuigd bent op inhoudelijke kennis en kunde. Dat maakt dat wij denken dat bloggen kan werken. Daarnaast zoeken wij op onze website naar een eigen stijl en woordkeuze, maar we willen ook graag de juiste zoektermen in onze website verwerken. Daar is een blog ook zeer geschikt voor.

Kortom: in ons blog vindt je wat meer inhoudelijke diepgang dan op de rest van de website. Uiteindelijk draait het natuurlijk om jouw doel: meer bezoekers en conversies. Hier gaat het over de manier waarop. Nationaal en internationaal.

Mei 2020 | Deze aanpak zorgt ervoor dat remarketing niet irritant is, maar meerwaarde biedt

De eerste reactie is soms wat afwachtend als het gaat om remarketing. Ons antwoord is steevast: remarketing is niet irritant, je moet het slim aanpakken.

Lees verder »

Mei 2020 | SEO quick win? Optimaliseer je pagina titels en meta descriptions

Een hele interessante optie in een vrij uurtje: kijk eens grondig naar de titels en beschrijvingen van je pagina’s.

Lees verder »

Mei 2020 | Het argument van je huidige klant, is het verkoopargument van morgen (concrete tip!)

Op je website, in de gesprekken van je salesmedewerkers en bij je (digitale) advertenties is het de kunst om eenduidig uit te lichten wat de onderscheidende verkoopargumenten (USP's) van jouw bedrijf zijn. Maar hoe doe je dat?

Lees verder »

April 2020 | Zo krijg je een offerte-button bij je bedrijfsprofiel op Google Mijn Bedrijf

We geven je graag een marketingtip met een nog onderschatte functie in Google Mijn Bedrijf: de offerte-button!

Lees verder »

Maart 2020 | Hoog in Google - Bekijk onze basistips!

Hoog in Google komen! ➤ Zet nu de eerste stappen richting de top ➤ Met jouw website bovenaan in Google komen ➤ Bekijk nu ons advies en tips >>>

Lees verder »

Oktober 2019 | Zoekmachine optimalisatie - Vier stappen

Zoekmachine optimalisatie, ook wel seo genoemd, is onmisbaar voor elk bedrijf. Welke stappen kun je nemen om zelf je website te optimaliseren?

Lees verder »

September 2019 | Zoekmachine adverteren - Wanneer is dat interessant?

Hoe kan je resultaat boeken met zoekmachine adverteren, middels een Google Adwords campagne

Lees verder »

Augustus 2019 | Zoekwoorden onderzoek - Begin met het einde voor ogen

Zoekworden onderzoek levert je cruciale informatie op over de behoefte van je doelgroep. Lees hier het belang van een goede zoekterm analyse

Lees verder »

Augustus 2019 | Internationale zoekmachine optimalisatie - Hoe richt je je website in?

Is het tijd voor jouw bedrijf om ook de internationale markt op te gaan? Internationale zoekmachine optimalisatie brengt je onder de aandacht bij je doelgroep!

Lees verder »

Juli 2019 | Linkbuilding - Wat is het en hoe zet je het in?

Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van zoekmachine optimalisatie. Wat het is en hoe het werkt, lees je in dit artikel.

Lees verder »

Juni 2019 | Zoekmachine actieplan - De basis van je campagne

Een zoekmachine actieplan brengt kansen en de stappen om deze te benutten in kaart. Van technische en zoekterm analyse tot aan uitvoeren van de optimalisaties,

Lees verder »
Klanten vertellen
8,7
10 0
31 Beoordelingen

Bel mij terug

Bel mij terug!

Bedankt voor je reactie. We nemen spoedig contact met je op.