Zoekmachine actieplan:

Feiten en cijfers als basis van een campagne

We starten elke campagne met een zoekmachine actieplan. De mogelijkheden voor zoekmachine adverteren zijn immers onbeperkt. Middels het zoekmachine actieplan scheppen we samen met jou orde in de wirwar van mogelijkheden.

Er wordt namelijk een antwoord gegeven op prangende vragen, zoals:

  • Welke zoektermen gebruikt mijn doelgroep?
  • Welke zoektermen sluiten aan bij mijn doelstellingen?
  • Sluit de website van mijn bedrijf voldoende aan op deze zoektermen?
  • Hoe ziet Google mijn website?
  • Wat komt er kijken bij het opzetten van een Google Adwords campagne?

Een zoekmachine actieplan heeft de volgende onderdelen:

  • Een zoekterm analyse met een overzicht van alle voor je bedrijf relevante zoektermen.
  • Het zoekwoorden onderzoek bevat daarnaast hoe vaak zoektermen gebruikt worden.
  • Een analyse van de inhoud en techniek van je website.
  • Een voorstel voor de zoekmachine optimalisatie strategie inclusief planning.
  • Een strategie voor zoekmachine adverteren en remarketing.

Enkele reacties van klanten:

Door het actieplan kwam ik er achter dat mijn klanten andere zoektermen gebruiken dan ik verwachtte.

Mijn complimenten, door het actieplan heb ik eindelijk alle informatie bij elkaar in één rapport.

Ik heb direct mijn webbouwer gebeld om een aantal belangrijke technische aanpassingen door te voeren.

Ik dacht dat mijn klanten 'muurisolatie' zochten, maar er bleek veel vaker op 'geluidsisolatie' gezocht te worden.

Verder naar 'Inrichten Google Adwords' >>

Geerten Schollaart

Top Adviseur

085 - 760 33 32

☛  Gratis kennismaken of meer informatie

Onze klanten bevinden zich in heel Nederland. Dus heb je vragen? Wil je kennismaken? Laat het ons weten!

Verzenden Meld ook direct aan voor de nieuwsbrief

Bedankt voor je bericht. We nemen spoedig contact met je op.

Volg ons

Bel mij terug

Bel mij terug!

Bedankt voor je reactie. We nemen spoedig contact met je op.