SEO specialisten

Waarom SEO specialisten een toegevoegde waarde zijn

Zoekmachine optimalisatie is een lastig en tijdrovende klus. Je inlezen in de materie maakt je niet direct een SEO specialist. De juiste aanpassingen zorgen dat je omhoog klimt in de zoekresultaten, terwijl verkeerde beslissingen juist kunnen zorgen dat je lager scoort. Zoekmachine optimalisatie is een specialisme die continu verandert. SEO specialisten houden de markt en de Google updates goed in de gaten. Ze zorgen dat ze altijd op de hoogte zijn van de laatste trends en welke technieken het best werken.

Kies de juiste zoekwoorden

Op welke zoekwoorden je gaat optimaliseren is van groot belang bij zoekmachine optimalisatie. SEO specialisten weten dit als geen ander en hoe je de beste woorden vindt. Een hamer is een gereedschap wat een timmerman gebruikt, maar als iemand zoekt op ‘hamer’, dan zoeken ze waarschijnlijk een bouwmarkt en niet een timmerman. Het zoekwoord ‘timmerman’ is beter, maar heeft enorm veel concurrentie en kost daarom veel energie om daarop gevonden te worden. En wie zegt dat de zoeker niet informatie over timmermannen zoekt, omdat hij dit misschien zelf wil worden, of wil weten wat hij verdient? Dit zoekwoord levert misschien veel verkeer op, maar misschien niet veel klanten. Als de gebruikers daarom weer snel weg klikken, is dit alleen maar slecht voor je positie.

De zoekwoorden die SEO specialisten uitkiezen

Een zoekwoord als ‘kozijn vervangen Delft’ zal veel meer potentiële klanten opleveren en ook nog eens veel grotere kans van slagen hebben. Maar of dit zoekwoord interessant voor jouw website is, ligt er net aan wat je wilt bereiken. SEO specialisten weten precies welke woorden het best voor jouw website zijn. Het zal minder zoekresultaten per maand hebben, maar 1000 bezoekers die geen klant worden, heb je minder aan dan 10 waarvan er 2 contact opnemen. Met verschillende tools en hun ervaring kiezen de SEO specialisten de optimale woorden voor de campagne.

SEO specialisten gaan een stapje verder

Na de zoekwoordanalyse begint het optimaliseren. De SEO specialisten maken een zoekmachine actieplan en voeren een SEO scan uit. Hierin worden verbeterpunten getoond en een voorstel gedaan. Is on-site optimalisatie het best, moet er contentmarketing worden uitgevoerd of is linkbuilding noodzakelijk? Welke methode het beste is, ligt eraan wat je wil bereiken. Hierover kunnen de specialisten je goed adviseren. Het gebeurt vaak dat de visie van de website eigenaar niet in een lijn ligt met die van de gebruiker, wat veel potentiële klanten kan kosten. Zonde. Laat je daarom goed adviseren door een echte SEO specialist.

 

Alexander Zuidam

Top Adviseur

085 - 760 33 21

☛  Gratis kennismaken of meer informatie

Onze klanten bevinden zich in heel Nederland. Dus heb je vragen? Wil je kennismaken? Laat het ons weten!

Verzenden Meld ook direct aan voor de nieuwsbrief

Bedankt voor je bericht. We nemen spoedig contact met je op.

Volg ons

Bel mij terug

Bel mij terug!

Bedankt voor je reactie. We nemen spoedig contact met je op.